sometimes goodbye is a second chance.

http://www.bloglovin.com/blogg/31159/expooosed
ni glömmer väl inte att prenumerera?

Nu ser det ut som att det blir balders för min del. Jag har pendlat fram och tillbaka vad gällande den saken, men nu har jag nog bestämt mig. För att jag ska få en vild kväll med känningar som jag gillar. Det verkar ju trots allt att de är ganska många som ska dit, plus i kanten.

Måste ge simon lite cred för att han har skaffat blogg. http://SPeltola.blogg.se. Alltså tycker jag ni borde läsa den, bara för att han är duktig som skriver.

Nu tänkte jag bege mig in i duschen. Blev ett ganska onödigt inlägg såhär, men ni får väl stå ut med att läsa även detta. Jag pratar lite i nattmössan med jämna mellanrum, då blir det inlägg så som detta. Imorgon är det torsdag, då får vi tillbaka resultatet av alla engelska nationellaprov, hemkunskapsprovet och så måste vi nog kämpa på ytterliggare med temat.

ge mig sena, varma, sköna sommarkvällar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0