such a lonely day

Gårdagens kväll/eftermiddag slutade ganska okej trots att vi inte, under hela dagen, hade kommit på något vi kunde göra. Men jag tog mig en promenad ner till torget och där mötte jag salome. Vi köpte oss en varsin glass och åt och pratade. Vid 7 tiden började de bli aningen kallt och vi gick hem till mig.
Senare på kvällen pös vi över till domina där vi började baka pizza klockan halv 11. Eller vi kanske jag inte borde säga, dem är väl mer passande skulle jag tro. Som dem säger, ju fler kockar desto sämre soppa. Pizza i detta fall. Men vi åt och hade det jäkligt trevligt, det var ju trots allt ett tag sen vi sågs vi tjejer. Den fina stämningen förstördes dock när alla killarna tittade förbi. Vi avslutade vår romantiska middag och de började röka vattenpipa med té. Vid 12 tror jag att alla drog sig hemåt igen. En, trots allt, ganska trevligt kväll :)

Idag ser det inte ut att vara lika fint väder, jag har å andra sidan inte ens varit ute och känt på det. Men termometen visar inte alltför häftiga summor plusgrader, så jag antar att vi bör hålla tummarna för lite fint väder även idag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0