du är bara en i mängden

Vilken härligt solig dag. Det har varit grymt fint väder! Det gillar som fanken alltså.

Skoldagen har varit lugn. Om man nu kan kalla det lugnt är väl en annan femma. Har suttit och haft onödia diskusioner med elever och lärare om saker som ens knappt angår mig. Man märker ju faktiskt vilka som kan bete sig. Meeeeen, nu tänker jag inte prata mera om detta. Vi hade en bra sista lektion som bara utgick på att snacka bullshit. hihi. we like.

När jag kom hem somnade jag nästan bums, senare satt jag ute en stund och läste i boken vi fått i skolan. Tog lite fina vårbilder som ni ser här nedan. Sedan tittade Salome och Simon förbi, vi pratade massor, och hade det allmänt trevligt. Blev ingen tripp ner till marknaden för min del, jag orkade helt enkelt inte, plus att de packar ihop så jävla tidigt. Boring. Men ja nu är det dags för mig att öva in spanska redovisningen, som fortfarande inte har blivit av. Antagligen blir den nog av imorgon.


boken vi läser i skolan. Resan som började med ett slut.










look and enjoy! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0