why don't I just want you back when I had you back?

Jag känner mig duktigt idag. Jag och syster har nyss varit ute och powerwalkat i en hel timme. väldigt raskt dessutom. Vi upptäckte en del av älmhult vi aldrig förr har skådat. Haganässkogen vill säga. Eller, skogen har vi varit i, bara inte i den delen vi fann idag. Känner på mig att det kommer att bli fler långa promenader samma väg till sommaren. Jag längtar redan.

Nu har jag precis suttit och rensat hela min kontaktlista på msn. Sjukt jobbigt. Har raderat 400 kontakter från bara en kategori, ökända okänningar alltså. Har märkt att man samlar på så mycket kontakter under åren, jag menar, 400 personer jag aldrig pratar med? Vad ska jag ha dem till egentligen? - Rätt in i papperskorgen(!) med andra ord.
Har även upptäckt en annan del av bilddagboken. Haha, så mycket upptäckter jag har funnit idag, amazing! Såna här dagar har man inte många av, tro mig.

 

inte jätte intressanta bilder alltså. Men det ska gå att trycka upp dem, om det inte krånglar som de alltid tycks göra här. Well. Nu tänkte jag unna mig något gott, lite milkshake eller något? smaskens! ha det bra allesammans! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0