wish you would step back

Åkte till växjö efter skolan idag för att gå på någon grej dom hade på JB ikväll. Inte för att det var så mycket nytt där egentligen, så jag tog mig tid och träffa lisa amanda och julia istället. Vilket var trevligare än att lägga fokus på allt det andra. Men det ska absolut bli väldigt roligt att börja där, om man nu kommer in helt vill säga. när vi var klara där inne blev de en tripp till donken, milkshake och pommes (y).

Påväg hem möttes vi av en riktigt vidrig lukt runt enerdya någonstans, den var inte nådigt. Det var nästan som att det jag ahde stoppat i mig skulle fara upp igen. Ni som känner mig vet hur känslig jag är för precis allting. Usch, det var inge vidare. Efter en timmes bilresa befann jag mig på haganäs för ett litet ledarmöte. Fick lite fika, - gratis är gott! Och sedan gick vi hem igen. Nu sitter jag och har trixat med lite bilder till photostoryn som ska göras imorgon?! Har väl hälften av alla bilderna nu tror jag. Usch, vi kommer nog inte hinna imorgon. höhö.

och imorgon ska vi bada med klassen, fyfan för det säger jag bara. det suger. Måste läsa i min bok nu också, livet känns bara så deprimerande nu. Skolan är alldeles för mycket just nu.

Snart hämtar vi gullllleeeet! Jag längtar som fan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0