you're not alone in this world, what makes you think that?

Jag har haft en otroligt bra dag måste jag säga. Hållt mig sysselsatt, i några timmar iallfall. Träffade Titti Eve och Sophie på förmiddagen. Vi hade det supertrevligt. Åt och sådant när jag kom hem, random saker. Sedan for jag pappa och martina ner till apoteket för att hämta ut de sista sprutorna. ackack. Men ska bli skönt att veta att man inte behöver ta flera sprutor iallfall.

Snart tänkte jag bege mig till bökhult med Minna. Där skulle tydligen vara lite folk ikväll. Men får se om jag stannar länge, är ganska trött idag faktiskt. Drar väl mig hemmåt tidigt och kollar på någon film istället. Eller så stannar jag där hela natten. Inte lätt att förutspå, vi får se helt enkelt.

hoppas ni får en bra kväll iallfall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0