baby if they ask me I would say: I don't even know your name.

Godmiddag everyone!
Skönt det var att inte behöva ställa klockan idag och vakna halv 6. Gick istället upp klockan 9, fixade iordning mig lite och vid tio i 9 tänkte jag sätta mig på cykeln och trampa ner till Qompaniet. När jag satte mig upptäckte jag något fruktansvärt. Punkar på bakdäcket så det bara jölar om det. Så det blev istället en jobbig powerwalk ner till byn. Det var svettigt nästan. Efter en timme i frisörstolen fick jag återvända hem, med ett stop vid bankomaten. Håret blev kort, men fräscht. Jag som egentligen ville ha lite längre hår fick kort. Det växer väl ut förr eller senare, det är ju inte fult ändå. Hoppas jag inte ni tycker iallfall. Slänger upp en bild när jag finner orken till att ta någon.

Nu ska jag sitta här och tjura över att jag inte får någon mat. Vad som väntas är falukorv och potatis och min mage kurrar som aldrig förr. Jag får väl äta upp resterande av min goda äppelkaka meanwhile.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0