bilder från förfest och festen i liatorp

Yes. Nu har jag lagt vantarna på lite flera bilder från förfesten hos Elin och Sara. Enstaka bilder från festen också. Tänkte att jag skulle slänga upp dem här. Ni har väl säkert redan sett dem på facebook. Det är väl mer för min egna skull jag laddar upp dem. Tidsfördriv, och dels för att jag kommer att minnas detta bättre om det finns här. Då jag kan kolla tillbaka några år senare i min kära blogg och läsa allt jag har varit med om.












Haha. Sista bilden är inte att leka med. Det syns ju att det började gå mot slutet av kvällen. Inte så pigg någon av oss.

Idag har jag mest legat och kollat på tv, varit iväg lite här och var också. Var precis ute och klippte gräset och nu tänkte jag lägga mig till rätta i soffan/sängen(inte bestämt mig ännu, svååårt!) och kolla på Paris Hilton's program. BFF eller vad det nu kan tänkas heta.

puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0