cry me an ocean

Bra idag i skolan idag. Frisörgrejer hela dagen. Först blev vi intervjuade av tvåor och det skulle redovisas. Sedan blev vi stylade/klippta av dem. Riktigt roligt faktiskt :) Frida toppade mitt hår lite (ska ju klippa det på fredag ändå!) och lockade hela. Efter lockningen var håret 10 cm kortare och varje gång jag såg mig själv i spegeln blev jag lika förvånad. De andra tjejerna blev lika fina dem och detta tog ungefär hela dagen. Vi fick sedan styla dem, finfint! Så här vill jag att alla dagar ska se ut, haha!

Tog 15,12 tåget hem och precis när vi hade hoppat på kom regnet. Skönt att sitta inne på tåget då. När vi stannade i alvesta trädde 3 poliser fram och gick igenom alla vagnar. Man kan ju undra vad som hände där. Nåväl. Är hemma nu och har ätit en baguette med skinka, köttbullar och rödbetssallad. Special a la kirre typ. Mums!

Ikväll händer ingenting och jag finns på mobilen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0