do what you want like nobody's watching you

Det blev bara jag och Evelina på vår, oftast, dagliga promenad. Lika trevligt var det. Gick en runda genom klöxhult och fick syn på killarna som hade fysträning. Det såg inte nådigt ut måste jag säga. Vi fick mycket sagt under de få timmarna vi var ute och vi stötte på lite känningar här och var.

Nu har jag både ätit, duschat och börjat förbereda mig för nattens sömn. Imorgon börjar skolan igen, och allvaret kanske man kan säga också. Vi ska nämligen ha våra första riktiga lektioner. Första lektionen är det idrott som gäller, tror dock vi antagligen bara kommer att prata och sådant om idrotten eftersom vi inte har någon vanlig idrott i gympasal utan något helt annat. Det ska bli väldigt spännande måste jag säga, men får väl packa idrottsväskan ändå imorgon antar jag. Bäst att vara på den säkra sidan.

Nu tänkte jag bädda ner mig, med datorn i knäet och sova lite så småning om. Vi hörs senare imorgon efter skolan. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0