don't know where my soul is.

Nu har jag suttit framför skärmen i en kvart och försökt komma på något att skriva om.
.. men det är bara tomt i huvudet.

Dessutom är mitt internet segt och man hinner se hela titanic innan den laddar klart och byter sida. Vilket kanske skulle göra mig gott eftersom jag blir lite halvt stämplad som retarded som inte har sett titanic. Vet inte vad det är frågan om faktiskt. Sedan har jag faktiskt ingen större lust att sitta framför datorn ikväll heller. Strange. Jag som är familjens lilla datornörd.

Nej för jag tänkte njuta av att alla haganäsare måste stiga upp tidigt imorgon och gå till skolan. Fast det tänkte jag också göra, first part. Måste börja vänja mig att stiga upp på morgonen nu. Det blir tufft, men så värt det! Klockan åtta ska jag åter igen bänka mig framför tvn och kolla på Trollkarlens hemligheter. Bra serie för er nyfikna där ute. Tror det börjar klockan 8 på kanal 5!


Nu är det slut på alla mysiga kvällar!
och jag har ändrade planer, för nu ska jag ut och gå med johanna och eve :) puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0