everyone is a threat

Jag ska inte få det att låta negativt på något sätt, men besvikelse på kvarnavallen all over it! Alldeles för mycket äldre och alldeles för få unga. Det är nog så det brukar vara där, vad vet jag, men lite synd tycker jag faktiskt. Vi träffade på riktigt trevliga människor, och väldigt fulla också! Nöjet var helt på min sida. Vid två tiden tog kvällen slut för oss, och antagligen många andra. Vi körde hemåt och jag dunstade ner i min säng.

Vaknade alldeles för sent idag. Fast jag kan ju njuta av det med tanke på att jag inte början förrän på onsdag. Många dödar ju sitt lov idag och traskar till skolan imorgon. Stackars dem! Åh, jag bara längtar. Jag hade lätt kunnat börja imorgon faktiskt!

Nu ska jag och pappa laga raggmunkar. Muummss! Tjao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0