gäddstigens konung

Update!
Sitter på Gäddstigen nu och firar min seger av wii bowling. Har även försökt oss på boxning och tennis. Jag regerade boxningen också, kanske en framtida sport för mig? Kanske blir vm medaljör i det, fast drömma kan man alltid. Nu har vi iallafall spelat färdigt, och vi har även ätit grillat. Det blev mat på mat för min del, men min mage rymmer en hel del mycket mer än ni tror ska ni veta. Påtal om att rymma mera, snart blir det efterrätt.

Efter det tror jag att jag ska springa över en runda till Sara när jag ändå befinner mig i möckelnområdet, här vistas man ju inte varje dag. Frågan är väl om jag hittar här ifrån till nästa stopp. Nja, det kan bli svårt. Kan ju inte detta placet. Vi får se vart jag hamnar.

Nej nu är det dags för lite mera spel tror jag, kanske slänger upp ett par bilder här ifrån när jag kommer hem. Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0