I get carried away from time to tome

guudmorning :)
Vilken fin dag det var igår och då syftar jag inte på vädret. Blev nämligen som så att jag cyklade hem till Evelina, där vi pratade lite. Några timmar senare stack jag hem igen, och åt lite. Efter det kom hon hit och vi gick en promenad som sluade på drottningatan(?). Träffade på nyinflyttat folk och dess gäster. Satt ute i ca en och en halv timme och pratade med Lisa. Lääängesen man såg henne. Så det satt finfint. Träffade även på både den ena och den andra under tiden vi satt där. Tydligen var det mycket att titta på inne hos Sibbe. Haha!

Vid tiotiden drog jag och Eve hos hemåt till mitt hus, pratade lite till och senare for vi över till Schölinen där även Pamicen befann sig. Gott snack och film. Liar Liar. Haha. Shit vad dem skrattar roligt asså och mycket!! Har nog aldrig sett någon som kan skratta åt samma scen 10 gånger, minst! Runt två tiden drog även vi oss hemåt då vi tröttnat på pojkarna och uppskattade sängen tio gånger mera.

Jag överskattade min förmåga om kvällarna och satte på Twilight som jag då hade tänkt att kolla på. Hur bra var den idén på en skala egentligen? Jag 06.48 minuter på filmen, sedan pausade jag den och somnade. Bra jobbat Kristin!

Om en timme ska jag och pappa åka till växjö och hämta ut min kamera :D:D! Inte helt fel. Ska nog springa inom stan och se om jag hittar något fint. De blev ju inte så mycket av de sist jag var där. Vädret ser fint och skapligt ut tycker jag, än så länge. Man ska väl inte säga för mycket antar jag. Nä, nu är det nog dags att stiga ur sängen och göra sig i ordning, kommer nog hem ganska tidigt. Vi hörs då.. Tjohej! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0