I know you're in love with love.

ÅH vad det är härligt med lite sol nu. Efterlängtad, saknad, försvunnen. Nu är den här och förhoppningsvis stannar den nog ett tag till. Just nu ligger jag ute på altanen och solar, det är lite moln i vägen nu så passade på att gå in och byta låt och skriva lite.
Idag funderade jag även på om man kanske skulle färga håret, fast jag vet inte riktigt ännu. Det blir alltid så mörkt, och det vill jag ju inte ha på sommaren, men så vill jag ju inte välja en för ljus färg heller så det ser fejk ut. Ja, jag vet inte. Jag får nog grubbla lite på den idén ett tag till, kanske tills ikväll. We will see.

Nej nu skiner solen igen, dags att dra sig ut! Vi hörs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0