I used to save them troubles for another day

Sådär jätte sysselsatta blev vi väl inte riktigt igårkväll. Försökte hejvilt med att hitta något att göra - icke. Så vi bestämde oss för att promenera hem till Lisa och låna två filmer, köpa lite gott på konsum och dra hem till henne för lite film mys. Kollade på Jersey girl, bra film. Sedan pratade vi lite och sådant. Himmel och jord. Kollade lite på ghost hounter eller något. Snacka om att jag var lite rädd när jag skulle hem sedan. Fast dum som jag är fortsätter jag och kollar på de när jag kommer hem, nötskal, men jag somnade snabbt igen.


Nu har jag varit och inhandlat hårfärg, tänkte färga det om jag vågar nu då va.  Vi får se. Blir nog inte idag iallfall, imorgon, kanske.  Sedan var det tänkt att mamma och jag ska baka bullar, frågan är väl hur mycket jag får hjälpa till. Jag tror fortfarande att jag bakar lika fula bullar som jag alltid har gjort. Så ja, blir inte förvånad om jag inte får hjälpa till ;)

Vädret är skit idag. För er 12sovare som inte har hunnit titta ut ännu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0