in search of something new.

Godmorgon readers!
Idag vaknade jag av att Molle kom en med en leksak och ville leka, en pipleksak dessutom. Då blev jag lagom glad, överlycklig! Med en hund slickandes över ansiktet och en leksak i andra handen kändes det meningslöst att försöka somna om igen. Istället parkerade jag mig här av någon hellustig anledning. Eller är det som det brukar vara?
Anyway. Jag hade en trevlig kväll igår med Batman och någon dålig komedi. När jag återvände hem runt halv 4 var det dags för sängen och jag somnade pang bums.

What happens today then? Först och främst tänkte jag pallra mig ner till Lindex och inskaffa ett nytt paraply, ett sådan litet ni vet. Kom på att dem kan vara bra när man ska ta sig till och från stationen, både på morgonen och på eftermiddag och i växjö. You get the point. Senare idag/Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa daniel och robin. Det var mer än 10veckor sedan vi sågs. 10 veckor. Har lite att catcha up här nu känns det som. Hoppas!

Nu tänkte jag slänga i mig lite värdelös frukost och gå ut med hunden. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0