ladies night

Igårkväll blev det lite tjejkväll hemma hos Johanna, även om det mest bestod av skrikandes grabbar. Hennes bror hade nämligen förfest till studentfesten och det hördes  kan jag säga. Det var till och med så att Johanna fick ett sms av sin granne som frågade om det stod till med fest hos Johanna. Killar alltså. Vi gjorde väl inte särskilt mycket igår, utan det blev mest att träffas och prata, catcha upp allting. Vi som inte går på samma skolor längre hinner skvallra lite om allt, och paulina som bara är hemma på helgerna. Vi kollade iallfall lite på den gröna milen och mina tårar bara forsade ner för kinder. Lika så när jag kom hem och skulle kolla på American history x. Ouhff. Jag hade även besök igår natt, vaknade nämligen av att Simon martinsson knackade och bankade på mitt fönster. Martina släppte in honom och rätt var det var så satt han i min säng. Liksom, jaha? Haha! Sedan kom martina och Jesper in också, då fick jag knappt ha sängen för mig själv i fred. Icke icke. Det var trevligt iallafall.

Idag sägs det att jag ska tvingas kolla på fotboll. Vi får se hur det blir med det.

- kristin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0