låt oss kunna stanna tiden, tänka tillbaka några sekunder och sakna.

Förresten så stötte jag på Simon och Salome idag mitt i det hela!
Åh, jag saknar dem, väldigt mycket. Min kära fisk saknar jag också, jag saknar allting faktiskt. Med jämna mellan rum saknar jag att cykla till Gemöskolan och träffa våra, ganska så bra, lärare. Att ha lektioner med Camilla som alltid var lika bra, på alla håll och kanter. Saknar våra bra mentorstider och dess tripper. Ibland vill jag bara tillbaka.

Helt plötsligt kom jag på mig själv med att sakna spanien och våra norska vänner. Det är nog inte bra att sakna så mycket som jag gör. Därför ska jag sluta med det, jag ska ha det lika bra nu som jag hade det då. Jag ska få lika fina minnen med FR1 som jag fick tillsammans med vår klass.

Jag svamlar för mycket, borde nog sova nu. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0