no one else could make me sader, but no one else could lift me high above



Efter en promenad med syster så bestämde vi oss för att vända klackarna mot Näset. Att gå dit var ju knappast tänkbart, latheten börjar väl regera, så vi promenerade hemåt först innan vi gav näset ett skällande besök. Möte med andra hundar och lite bad. Ytterst lite bad. Han kommer nog aldrig att tycka om att bada, det kan nog hälsa hem tror jag. Bättre på torra land. Efter ca en ganska mysig halvtimme med värmande sol begav vi oss hemåt igen. Det bådade nog oss alla gott. Särskilt mina fötter. För att göra mig av med denna outhärlida smärta tänkte jag krypa ner i min säng och kolla på Baksmällan (Hangover). Vissa säger att den är bra, andra inte. Let's see!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0