she's nothing like a girl you've ever seen before

Vilken härlig söndag, helt utan söndagsångest! Kan det bero på att jag faktiskt är ledig från skolan imorgon? Yeppyepp, kan ha väldigt mycket med det att göra. Har liksom inga lektioner imorgon, så det blir lite extra helg.

Iallfall. Idag har jag träffat Daniel och Robin. Det satt som pricken över i:et. Very long time ago. Vi promenerade i byn, var på konsum, hartmans, maxi, banken, hos daniel, willys, älmekulla. Ja, vi for runt lite över allt med andra ord. Skulle köpa loggbok till daniel, och jag och robin hittade världens finaste hello kitty till honom, i rosa dessutom(!), men det dög tydligen inte åt honom. Så han fick gå utan. Mot slutet av dagen när vi cyklat runt över allt, eller när dem cyklat runt överallt så avslutade vi cykelfärden på Älmekulla där det vankades fotboll. 1-0 till Älmhult, gogo! Inte för att jag såg något av matchen, missade målet till och med. Så intressant tyckte jag att det var. När matchens slut började närma sig sa vi hejdå och jag gick hemåt.

Nu har jag ätit och tänkte lägga mig framför tvn. Lite film kanske. Imorgon ska jag enbart ta det super lugnt, åka och kolla på tvättmaskin och sova!  Njuta av att alla andra är i skolan, höhö. Nej, nu är det dags för sängen. Sleep tight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0