something happend for the first time

Trippen till växjö blev bättre än vad jag själv hade planerat. Först begav vi oss till Siba, fick en helt ny kamera, bättre än den gamla. 10,1 megapixel nu. Fiiiint! Sedan for vi in till stan och jag och mamma vandrade rundor bland affärerna. Hittade bland annat ett linne och en tröja, bh och trosor. Så det blev lite mera inhandlat denna gången om man jämför med mitt förra besök i växjö. Sedan blir det ju växjö på fredag igen, jisses så mycket växjö på en och samma gång. Två gånger denna veckan liksom. Åkte hem ganska tidigt och var hemma i god tid till solningen hos johanna. Kalasfint väder idag, gillas väldigt starkt faktiskt. Träffade Elin och Evelina där också, och as i said så solade vi, och jag och evelina badade i poolen också. Ruggigt kallt, men åh så skönt. 

Nu är jag hemma igen. Tänkte måla mina naglar, fransk manikyr, sedan hoppa in i duschen. Ikväll blir det krök hos Joel. fiiiint!


bland annat det här följde med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0