The kiss I could almost taste.

Idag var jag så snäll att jag lovade att underhålla peltola till klockan 7, då hans träning började. Innan dess var jag och inhandlade ett par nya jeans och hårspray. Det satt finfint. Iallfall. Vi gick och gick och gick och efter en bra stund hamnade vi på klöxhultskolans grusplan. Där hände en hel del grejer, och ingenting. Svårt att förklara, för pinsamt för att förklara och helt idiotiskt. Tolka ingenting för vildt nu alltså, i'm just saying. Efter någon timme begav jag mig hemåt, träffade på två (skitcoola) killar som är fans till mig. De tyckte jag var söt och den ena killen gick till och med så långt att han frågade chans på mig. Adorable. De ville följa med mig hem och åka på min coola moppe till och med. Där gick de lite för långt, att ta ut dessa småkillar på en moppefärd, nej, där går gränsen.

Nu är jag hemma och sitter här med en kopp kaffe cappuccino med toblerone smak. Inte helt tokigt alltså. Tänkte dra mig mot duschen snart. Imorgon är det dags för rutinerna igen. Vakna halv 6, hoppa på tåget 7.02, komma hem sisådär antingen 4 eller 5. Jag börjar komma in i det. Imorgon ska vi dessutom ha vår första idrottslektion, fint. Jag behöver träna. Bör packa väskan också, yes. Duschen kallar först. Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0