there's only one place i gotta be

Godmorgon. Åh det var tungt att stiga upp idag. Jag hade överskottsenergi fram tills klockan 4, då jag började bli aningen trött och kunde somna. Usch, hade sådär riktigt tråkigt också. Uppe helt själv, inget bra på tv, dålig film i dvdn, inget bra på datorn och mobilspelen roade en i ungefär en halvtimme, sedan var de också tråkigt.

Nu är jag uppe. Lite förvånad över att jag faktiskt vaknade innan 11, strongt gjort tycker jag. Ska snart sätta igång och färga/slinga håret. Ber lite till gud att det ska bli bra, för annars får jag nog lite problem. Jag vägrar gå runt helt cp i håret. Så har jag inte visat mig ute på väldigt  länge så vet ni varför :)

Nu ska jag städa, måste intjäna pengar för hårfärgen mamma betalade. Haha. Tjao!


Kommentarer
Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Sv: Tack:)

2009-08-04 @ 12:44:43
URL: http://alisagonzalez.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0