things will be better

Nu har jag varit ute i 2½timme med Elin, Johanna och Evelina. Vi gick en liten runda, parkerade oss vid arbetsförmedlingen, gick en lite längre runda och sedan parkerade vi oss till höger om Kaxig och sedan smög sig gåshuden på och vi vände klackarna hemåt.

Förövrigt så har jag lagt min mobil åt sidan nu. Den har levt sitt liv nu. Istället har jag kallat in min ersättare, en äldre mobil som fortfarande lever loppan. 5 minuter ungefär, sedan behöver den laddas! Life's not fair. Nu tänkte jag sätta mig och kolla på en film jag lånade av Lisa idag. Minns inte vad den hette, men något med life i slutet av meningen. Whatever.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0