this is the perpers of my life

Vad gör jag uppe klockan 8 en fredag?
Klockan ska ringa inom en timme och jag är redan hur pigg som helst. Har suttit och målat mina naglar nu. Fast å andra sidan är det väl bra att jag är uppe redan nu. Hade väl missat bussen annars, brukar vara så you know. Nä, idag tänkte jag också trippeltånga håret (tidsfördriv), det var ganska längesedan jag gjorde det. Inte för att mitt, så redan slitna, hår behöver det. Äh, syrran och jag skulle nog ändå beställa klipptid idag. Då får jag inte lika dåligt samvete över det.

Great, nu har jag förstört ena nageln. Jävla dator!
Vi hörs imorgon, hinner inga fler updates idag och jag kommer hem inatt. Så, vi hörs och ses där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0