trouble is our only friend and he's back again.

Nu har jag nästan precis klivit ur duschen. Dags att göra sig iordning inför nästa jippo. Så det blir lite klent med updates ikväll. För övrigt så har min mobil gått sönder. Ja, det var inte länge den höll efter att jag skrev det där inlägget om den. Det går att banka igång den, det får fungera ett tag framöver (tills jag byter mobil typ). För jag kan inte lämna in den igen, hatar att vara utan mobil. Värsta jag vet. Well. Förhoppningsvis lever den i några veckor till, förhoppningsvis till 14februari då mitt abbonnemang får ut. Fast vi ska inte hoppas på för mycket.

Nej nu ska jag föna kaluffsen! Vi hörs :) puss!


Kommentarer
emma

hoppas du har en bra lördag? (:

2009-08-16 @ 00:18:18
URL: http://metrobloggen.se/Obscene


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0