my heart is a sucker for love

Igår var jag duktig tillsammas med E och J. Vi påbörjade en lång vandring klockan 20,59 och jag kom igenom min ytterdörr igen klockan 23,13. Riktigt duktiga! Vi  promenerade först mot IKEA, vidare upp till Eves pappa, fortsatte upp mot klöxhult, halva ringvägen, ner igen mot kyrkan och hem. När jag kom hem fortsatte jag att lägga det pussel som jag och martina tidigare den dagen inskaffat oss som tidsfördriv med tanke på det knäppa vädret som växlade fram och tillbaka mellan regn och sol. Oj, lång mening. Och så lagade mamma pasta åt mig för jag var ursvulten. Sedan gick jag och la mig. Så det var en ganska bra kväll trots alla omständigheter.

Idag vaknade jag av att vi fick besök. Där kom jag ut i min pyjamas tröja och mina shorts, nyvaken, morgonfrilla, skabbig, asful och allmänt dissy. Undra vad dem måste ha trott om mig. Tough night? Nja. Iallafall så fick jag fika bullar som frukost, vilket inte var de minsta tokigt. Duschade efter att åskan hade haft sitt roliga och cyklade ner till Trendhouse med Johanna! Hittade dock ingenting där men blev 15kronor fattigare på tuggummin.

Dags att göra lite nytta. Måste rota igenom min garderob efter lite partyclothes. Var jag nu finner dem har jag ingen aning om. Jag får böna och be. Kiss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0