I won't have it any other way.

Jag gillar datorn starkt faktiskt. Något annat jag gillar starkt också är att vi har frisörsteknik hela dagen imorgon, och vi ska antagligen redan börja klippa våra dockor! Hur bra låter inte det på en skala? Hela FR1 jublar!

Annars har jag inte gjort ett smack sedan jag kom hem. Varit på maxi med sis och papi. Tjejen i kassan, till den lilla miniaffärer man hämtar paket i, tyckte jag och martina var oskiljaktigt lika. Fortfarande så tycker inte jag att vi är det minsta lika, inte någonstans. Eller, kanske, vi är nog lite lika. Ja menar, det syns ju att vi är syskon. Nog om det. Jag inhandlade lite kaffe med toublerone (hejstavning!) för pappas ören och lite godis för mina egna. Kändes som att det var hundra år sedan jag köpte godis, men det var det nog egentligen inte.

Nu tänkte jag gå in i duschen och sedan sova. Måste sova någon timme mer ikväll känner jag, igår blev för lite. Det kändes på matten kan jag lova. Jag återkommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0