everytime I hear you heartbeat I'll come for you.

Vilka härliga tjejer det finns i vår värld alltså! Som ni kanske förstår var de en toppen kväll som spenderades hemma hos Julia. Först mötte jag upp Lisa, Julia och Maltida utanför klöxhultsskolan och vi gick vidare mot Julia, den andra alltså. Där möttes vi av ännu flera tjejer. Matilda, Erna, Ida, Carolina och värden själv, Julia!

Kvällen startade med drinkar, spel och prat som sedan över gick i dans och sång. Mycket dans och alldeles för mycket sång. Hur pinsamt det än är att erkänna så känns det lite i både armar och ben idag. Även rösten har gjort sitt. Stackars hennes grannar måste jag säga, jag menar, 9 tjejer som sjunger och dansar i en glasaltan är väl inget någon vill höra klockan 1 på natten. Njet.

Jag konstaterade också att det tog mig ca två timmar att ta mig hem ifrån klöxhult. Inte okej. Väl hemma sov jag som en stock. Det kommer att komma upp en massa bilder, och alla lika misslyckade. Wonder why? Stort tack till alla super söta tjejer och till julia! :D

Idag är mina planer att städa rummet och träna ikväll!
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0