well done!

Det blev en cirka 2timmars lång promenad även idag med E och J, idag öste regnet ner i ett par minuter. Så pass länge att både vi och jyckarna blev genomvåta. Vi sa hejdå till Eve och åkte med syrran till bridgelokalen för att plocka upp pappa. Efter en halvtimmes väntande blev klockan halv 11och då hade Martina hunnit skjutsa hem Johanna och jag satt ute med Molle på ett staket. Nära att skita på mig vilken sekund som helst. Inte av den anledningen ni tror. För där, där var det riktigt mörkt, skog vart man än vände sig (typ) och en liten röd stuga som liknade stugan på campingen i Fredagen den 13e, Camp Crystal Lake. Fifan! Sedan kom pappa och vi körde hemåt.

När vi kom hem möttes vi av choklad papper över hela tvrummet och nu är jag riktigt orolig. Molle har varit uppe och sprungit på bordet och käkat 70%ig choklad. Choklad som i vanliga fall absolut inte är bra för hundar, tänk er då 70%igt också, men får hålla mitt högra öga på honom inatt.

Ska gå och tvätta av mitt smink, borsta tänderna och sedan kolla lite på tv. Vi hörs imorgon! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0