where's your head at?

Godmorgon!
Kan väl inte påstå att håret blev sådär skit bra, men det blev faktiskt inte hemskt heller, konstigt nog. Kan försöka lägga in för/efter-bilder senare, men har inte tagit någon efter-bild ännu.
Kvällen fortsatte med att Evelina kom hit, en promenad med molle och efter det var vi sysslolösa. Sedan kom det hit lite folk och vi rökte lite vattenpipa, tills den dog. Då blev det mest till att bara sitta och prata, vilket alltid kan vara trevligt. De stack ganska tidigt sedan och evelina blev kvar här till runt 12 tiden. Fint.

Idag är det strålande väder och jag var grymt sugen på att åka till havet, men självklart skulle jag visst till vårdcentralen idag och ta min sista spruta. Vilket jag inte hade en susning om, minnet är gott men kort. Så jag får nöja mig med att sola lite här hemma istället, men det funkar så fint så det också. Så jag tänkte att jag skulle bege mig ut redan nu, så att jag inte missar en sekund av det fina vädret. :)) have a nice day! Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0