would you still love me if you knew the real me?

Vi på FR har nog den sjukaste, galnaste, sämsta, omognaste, bästa och den mest okontrollbara humorn. Jag säger inte att det är negativt, för jävlar vad vi kan skratta åt ingenting och åt allting. Not the point.

Iallfall. Vi har haft hantverksorientering och materialkunskap idag. På hantverksorienteringen fick vi pröva på att rulla permanentgrejer och spolar, föna och fläta. Lite frisörteknik skulle jag kalla det. Hur som helst, jag och lisa fixade det finfint tycker jag. Sedan åt vi frukost på skolan, AS GOTT! Det kommer vi definitivt att göra oftare, åh, det sitter som en tårta i ansiktet. Helt perfekt! Sedan fortsatte vi med samma sak, de blev lunch och ingen av oss åt. Dels för att vi fortfarande var mätta efter alla mackor vi tryckt i oss, och dels för att maten var lite.. speciell idag.

På materialkunskapen satt vi bara framför våra datorer och sökte lite fakta. Blev väl mest facebook och annat sådant. Hann med tidiga tåget och sällskapade med Julia, julia, alexandra och amanda. Galet kul hade vi åt ingenting. Dem har nog ändå sjukast humor av oss alla. Helt klart!

Nu är jag hemma och försöker bestämma mig om de blir Oléo eller inte. Evelina är seg som vanligt och kommer inte till datorn när jag behöver henne som mest. Bajs på allt.  Vi får väl se. Nu ska jag käka, pouss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0