051209

Dålig uppdatering på den här fronten nu igen. Hade varken tid eller ork igår faktiskt.

Skolan var bra. På morgonen forskade vi lite om gesällprovet och pratade lite allmänt om kurser och så vidare. Fick veta betyg och så på avslutad kurs och provresultat. Jag är mycket nöjd! På eftermiddagen fick vi vara i salongen och leka lite. Fun as always. Ja, det var dagen det.

På kvällen åkte jag hem till lisa och blev klippt och klippte. får hoppas på att hon blev nöjd innert inne, hehe. Åkte hem lite innan 11 då vi var klara och la mig efter lite mat i magen. Nu är jag redo för att åka till växjö, julbak hemma hos fanny med fr1 och hennes rumskamrats kompisar. Tror det kan bli riktigt mysigt faktiskt. :)

förresten kom mobilen igår, fin är den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0