081209

Idrott och svenska var det som gällde idag. Idrotten var slapp, lika så svenskan. På idrotten körde vi multiboll och sprang med runt. En timmes rast efter det tills det var lunch. Inget att hurra över. På svenskan skulle vi redovisa svenska boken som jag med nöd och näppe hann lästa ut och blev klar klockan halv 11 igårkväll. Tungt. Med tanke på att redovsningen knappt innehöll något av boken, onödlig läsning med andra ord. Jag som kämpade så hårt med den, läste så att hjärnan sprängde. Till ingen nytta. Vi fick iallfall sluta halv 2 idag. Det var minsann guldvärt. Hemma klockan 3, gjorde lite ärenden och nu ligger jag i soffan.

Redo för att dra igång one tree hill och vila lite. Sedan ska jag köra på med engelskan, kanske lite matte också. Hej och hå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0