30 december

Idag har jag varit i växjö med lisen. Bestämdes ganska impulsivit igår och idag begav vi oss iväg till tåget. Som var 10 minuter försenat, kunde ha varit värre. Ingen av oss hittade väl egentligen de vi ville ha, så vi gick till större delen bara runt och njöt. Jag var gullig och bjöd på lunch och förlorade 70 spänn till en dam. Mycket mer har jag faktiskt inte att dela med mig av idag.

Nu ligger jag i soffan, nyvaken efter att omedvetet ha somnat. Nu är jag fruktansvärt sugen på B&J. Det är inte nådigt, med tanke på att jag inte kan få tag på det om jag inte går ut och köper det själv. Jag är inte så sugen på en promenad i  1545 minusgrader. Jag får nöja mig med att kolla på bilderna.

Imorgon kan bli en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0