and i reallly don't want someone else

Okej, nu kan jag officiellt ge upp hoppet om att min klänning kommer. För det gör den inte. Jag skulle köpt en klänning igår. Ung och dum som man är. Imorgon tänkte jag och lisa besöka stan i hopp om att allt inte är totalt rensat. Då blir det panik på en helt ny nivå.

Nu tänkte jag lägga mig i soffan och kolla one tree hill i timmar. Slänga iväg alla problemen för ett litet tag. Klockan halv 6 ska jag träffa johanna som ska ner och fixa sina naglar. Så att även hon får fina händer till nyår. Tänkte att jag skulle hinna med en promenad med lisa också, som är födelsedagsbarnet själv idag! Stort grattis till världens bästa lisa!

hjärtaaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0