bra kväll? inte

Som jag anade så var varmvattnet slut efter att jag fyllt 1/3 av badkaret. Märkte det först efter att de fyllts ca 2/3 då vattnet började kännas mer åt det kalla hållet än det varma. Då ville jag skjuta mig själv för att jag inte väntade den där kvarten för att varmvattnet skulle komma tillbaka. Och skjuta martina för att hon tog slut på vattnet. Jag hackar mer tänder nu, än jag gjorde innan jag tog detta så kallade varma badet. För att kompensera med något bra, så hade jag och mamma tvåvägskomunikation inne på våra toaletter. För att kompensera det med något dåligt så råkade jag välta ut halva vår aceton flaska på golvet, nyinköpt och allt!

Denna timmen har inte riktigt varit min, det kan jag konstatera.
pusshej leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0