don't let me go

Nu har jag skaffat på mig två kunder som förväntas en fin klippning på lördag klockan 10. Två killar dessutom. Jag har nästan aldrig rört en killes hår med en sax, förutom Tommys, men det räknas inte. Jag förvanade honom klart och tydligt att jag inte hade några kunskaper om hur en killes hår ska klippas och att det var på egen risk. Han nappade på erbjudandet och tog risken.

Nu pratar jag och oscar på msn. Lite catching up time. Längesedan man hörde den gossen säga ett knyst. Nu säger han alldeles för mycket. Galet vad jag saknar mina gamla kompanjoner på gemö, för mycket. Tråkigt att man tappat kontakten med alla! Nåväl. Nu sitter jag och förbereder det nya året lite genom att sitta och skriva en sammanfattning av hela detta året. Bra att ha blogg ibland, för tillbakablickar. Mycket att läsa dock, är på februari nu, har hållt på en timme. Om inte mera.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0