I used to rule the world

Krångel hit, krångel dit. Nyår tycks mest handla om ditfärd och hemfärd. Det får en att vilja sitta hemma på torsdag, men ändå inte. Är öppen för goda förslag, just nu är det Eneryda som har bollarna i hetluften. En flerpersoners-konversation i timmar som har innehållt prat om hur vi tar oss dit och hem. Det är inte lätt att vara tonåring med många starka viljor i dagens läge. Jag själv önskade jag var 80år och inte riktigt brydde mig.

Min kväll har också ägnats tillsammans med martina och daniel. Jag försökte klå dem i monopol som han tjatat om så mycket, gick sådär när jag tröttnade och gav upp. Jag vann ändå. Han hade inte åsikt om den biten utan gick iväg för att spela guitar hero. Schyst av mig att klå en 12 åring i monopol.

:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0