eighteen and life

Matten är på god väg minsann. Jag är trött på allt som har med matte och engelska att göra nu, allt som har med skolan att göra. Förutom frisörteknik vill säga! Jag känner att det är väldigt dags för jullov snart alltså. Vad jag kan leva på denna veckan är att vi är lediga imorgon (som alltid), ska kolla på bio på tisdag sedan slutar vi, onsdag är väl en vanlig skoldag, torsdag ska städning i salongen ske och film och fika med FR1, fredag är det fotbollstuneringen som gälller. Den ska vi regera i. Or, hopefully!

Imorgon ser jag fram emot att få äta goda knäck och lite annat smått och gott julgodis. Kan inte vara bra för hälsan, men det är ju bara jul en gång om året. Man får väl unna sig lite extra av de goda då, hehehe.
Hade det inte varit för att jag varit tvungen att sitta uppe och vänta på något gott hade jag nu unnat mig lite sömn istället. Lär ju inte hända på ett tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0