He married trouble and had a courtship with a gun.

Kul att mitt inlägg försvann, IGEN! Andra gången på två dagar, man lackar inte lite alltså. hehe, alle!

Jag har iallfall varit ute och gått i kylan i en och en halvtimme ungefär. Nu sitter jag och hackar tänder och har ingen känsel i varken fötterna eller näsan. Jag väntar på att duschen ska bli ledig, men det tycks den inte bli. Om den nu blir de lär varm vattnet vara slut. Alltid ska det vara något. Jag sitter med datorn i knät med hopp om att få lite värme i låren. Funkar sådär bra.

Efter ett varmt bad tänkte jag käka lite knäck, ta igen lite sune avsnitt på amanduts blogg och sedan natta mig själv. Imorgon blir en bra och lugn idag. Bio på morgonen, sedan slutar vi! Värsta lyxen!

godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0