I don't blame you for being you

Spännande med promenad till stationen idag, gjorde att jag nästan trillade femton gånger och 2 minuter från att missa tåget. Imorgon får jag vara ute i god tid. Fast, å andra sidan, så har vi en timmes sovmorgon!


nu fattar jag varför alla frågar om jag ser något när jag skrattar, jag fattar inte själv att jag faktiskt gör det. nåväl, jag får väl helt enkelt överleva med att jag fått kinesögon. Skratta eller gråta helt enkelt. För övrigt är det en väldigt nerdy bild som amanda tog på tåget igår. Väldigt.... originellt. Miniatyr får de bli, mer är inte värt att visa. Jag ska, för övrigt, hämnas på den där dutten när jag får tillfälle för det!!


Kommentarer
dutten

ska jag ta det där som ett hot eller!?!??!

2009-12-17 @ 22:34:39
URL: http://amandut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0