i fancy you

nu har jag tryckt i mig lite gröt, mannagrynsgröt. Kändes som att det var ganska passande nu när det är första december och allt. Jag har även spenderat min kväll med boken i famnen. Dags att faktiskt få den utläst för att börja på den andra svenska boken. Börjar bli lite utjatat nu faktiskt, bok hit, bok dit. Skönt att ha provet avklarat. Nu är det bara ett fåtal saker kvar innan vi drar på jullov allesammans!

Förövrigt luktar mitt schampo väldigt gott. Jag vet inte vad som hände där riktigt men jag känner hur hela jag doftar .. melon. Fast det går ändå inte riktigt att beskriva. Jag tänkte bara informera er, för ni antecknar säkerligen allting. Om inte så gör väl jag det, i onödan.

Idag saknade vi både lisa, alle och julle i skolan.
vi hoppas på att se era så söta babyfaces imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0