i got your love letters, correct the grammar and sent them back

idag har jag spenderat några timmar på ikea med familjen som jag sa. Vi åt mat och traskade runt bland hyllorna. Levde för julkänslan nere på fyndet. Jag själv fick bara med mig en ny kudde hem, en as skön. Den lär huvudet vila på åtskilja timmar under lovet. När vi var färdiga på ikea satte jag mig med nål och tråd och gav mig fan på att jag skulle sy klart mitt lapptäcke. En stund senare var jag färdig! Så nu har jag legat framför tvn och kollat på one tree hill. Så en ganska lugn söndag med andra ord.
Har en känsla av att jag kommer dö av ren tristess idag. Just för att klockan bara är 7, i min hjärna är klockan 10. Många timmar kvar av dygnet med andra ord. Fast nu tänkte jag bänka mig framför tvn igen och kolla på gossip girl. Bara sådär liksom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0