I love rock'n'roll, because it suits my soul

Kul att mitt inlägg inte sparades. Galet vad sur man blir.
Vad jag hade att berätta var väl inget viktigt. Bara att jag varit uppe med tuppen, käkat frulle, lagt mig för att kolla film och sedan vid 12 övningskörde jag till diö för att hämta mamma på jobbet. Vi åkte till willys och handlade lite och när jag kom hem satte jag igång med både knäck och fudge. När det var klart var jag trött på att göra julgodis, så därför blev det inte mycket mer än det. Jävlar vad gott de blev iallfall! hehe.

Nu håller jag istället på med min lunch. Idag blir det varma mackor. Gott. Sedan är det väl dags att sätta igång med läxorna igen. Ikväll ska jag nog gå en runda, johanna också förhoppningsvis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0