i only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

Godkväll. Uttråkad, pigg och lite mera uttråkad.
Jag har nu insett kungen inte kan hålla mig sysselsätt särskilt länge, bubble shooter är bättre! But still not good. Jag och pappa tog bilen ut mot diö med mig i förarsätet. Kändes totals livsfarligt och jag kände på mig att skogen var farligt nära en överkörning av en bulldoser, eller liknande vår opel. På något vänster lyckades jag ta mig ända till diö, hämta mamma och hem till pilgatan igen, utan att köra på den där grävlingen. Om det nu var en grävling. Kände mig som grävlingens kompis, som inte körde på honom.

Jag har öppnat engelskadokumenten, men kände att det inte är riktigt rätt tidpunkt för det nu. Denna tidpunkt skulle faktiskt passa ganska bra att gå och lägga sig. godnattt!

förresten så har jag nu försökt använda min norska på ett bra, mindre fungerande sätt. Resulterade i svenska. Jag saknar Steffen och resten av det norska gänget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0