I'm two quarters and a heart down


ja, jag har aldrig känt mig sötare i en hätta. Jag har nog aldrig ens burit en sådan bonad förut, lite av en upplevelse kanske. Kanske lär det bli mycket hätta framöver, men vet.
Jag har iallfall tagit mig en alldeles för lång powernap och troligtvis lär jag få ett hell att kunna somna inatt. Vad som troligtvis kommer att få roa mig inatt är min kära vän, musiken. Självklart lite kungen-spelet på datorn, alltid en bra icebreaker. Känns som att jag har hela min natt ganska bra upplanderad nu. bra. Då kan jag gå över till att berätta att jag gjorde ett försök till att titta på OC. Gick sådär bra, powernapen tog över min kropp och ögonen gav vika.

imorgon ska vi ha mysig lussefika med klassen
b-r-a!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0