Jag gick i ett kvarter idag, som en gång var min hela värld

Åh vilken bra dag det har varit!
Vi tog 149 bussen som skulle ta oss till Göteryd, där amanda bor och även befann sig. Möttes av ett superfint hus och en mega glad tjej. Kände direkt att vi hade kommit rätt, hehe. Vi gick husesyn och inspekterade lite. Sedan bosatte vi oss i ett annat litet hus på trädgården med lussebullar och julgodis i alla dess former. Vi kollade på sex and the city och öppnade våra hjärtan. Därefter blev klockan alldeles för mycket och jag och julia sprang till bussen. Ja, vi sprang för våra liv. Ihopp om att hinna med bussen som inte var vår buss, utan en lastbil. Vi blev varma och vänta ytterligare 10 minuter till bussen var på intåg. Ensamma i en dubbelbuss var helt okej. Vi gick separata vägar och jag visste att mina ben skulle ge vika vilken sekund som helst.

Nu har jag precis kommit in efter att ha gått en sväng med johanna. -15 grader ute, typ.
nu vill jag mest gräva ner mig i mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0