ricky was a young boy

Mysig idol-tittande med bra tjejer. Tyvärr blev det inte så mycket mer än så tills martina  kom och hämtade mig. Nu ligger jag i sängen, tagit bort sminket, borstat gaddarna och dragit på mig den största t-shirten jag kunde hitta. Klickar igenom lite youtube klipp med erik. Jag följer vanligtvis inte idol och har knappt någon aning om vad grabben egentligen sjungit. Fantastisk röst har han i vilket fall som helst, helt rätt person att vinna idol! Han sjöng vinnar låten bäst.  Söt liten idolpojke. Nog snackat om idol, lite tjatigt eftersom precis vartenda en pratar om det. Jag själv är verkligen inte intresserad av det det minsta.

Nåväl. Nu blir det att nog att sova lite skulel jag gissa, möjligtvis en film att somna till.
godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0